Back again

Helt jävla underbart att jag lyckades komma in på bloggen, fundrar på omm blogg.se har nån app som man kan ladda ner. will check. 
Sitter på jobbet och tar en paus,  paus innan hem och städning. 
Pengar kanske kommer idag så jag kanske kan lura j att städa för lite mat. 
 
Vad som hänt sen sist: The big news är att jag och j har gått isär.
För ungefär ett år sen. Jag har dubblat min vikt från 38 till 66 okej kanske inte dubblat men näst intill och det är jag jävligt stolt över för för ett år sen var jag trasig. 
 
Jag har gått en ...hittar inte ord...hm inte kurs.... BEHANDLING! 
Avslutade den men hoppade av eftervården, vet ej vad jag har för problem med att avsluta saker. 
Behandlingen har iallafall ändrat mycket. Mycket mycket mycket. 
 
Bor i världens finaste lägenhet med katterna. 
 
Kanske jobba lite nu då. woop woooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0