Nanana na na Life is life

Ja jävlar vad jag gick igår. 12399 steg. 7,8 kilometer.
Och idag ska man toppa det, det blir nog lite friskvård på jobbet idag.
Städning hann jag med också, visserligen sparade jag toaletten och köket men jag gjordet iallafall.

Så idag blir det gå en jävla massa och städning av toalett.
Trodde jag hade magsjuka igår men med vätskeersättning blev det bra.
Att man aldrig kan komma ihåg att dricka vatten. Fattar inte.

Sket i theralen i går, sov som en kratta men är fortfarande piggare utan. No more sånt shit förutom på helgen om det behövs.

Hur det är med rösterna i huvudet? Jo tack bra, minskat rejält men det kommer fortfarande ibland. Huvudsaken är att det inte styr min vardag längre.

Hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0