Torsdag

 
Funderar på att anställa en diskare, fast min obefintliga "lön".
Inte för att jag hatar att diska utan för att min hand är så in i helvete dålig nu så det är omöjligt att diska om jag inte vill att handen ska bli värre. Hur mycket betalar man för sånt och hur ofta?

Är på ett allmänt off humör för tillfället, kroppen också.
Jag vill ha pengar, jag vill gadda mig. Nu.
Hur fan pallar alla gå på bidrag, man hjar ingenting över. Går bara back för var månad som går.

Har tänkt på att jag har svårt att leva i nuet, tänker mest bakåt och saknar alla stunder som är värda att saknas. Jag saknar att bo i Kärrgruvan, när vi alla bodde där. What a fucking time.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0