Lite snack.

Det blev att fortsätta dosen men att ta alla tre på morgonen så jag kan bli trött fram till kvällen så jag slipper ta den andra medicinen för att sova.

Jag tar ju abilify för att må bättre samt få bort röster & paranoia.
Thats what the drugs did to me. Visst jag har haft kul som fan men jag har inte bara ålagt smärta för min familj utan även för mig själv i form att jag fuckat ur min hjärna.
När man tänker tillbaka när jag tex rökte spice så kunde det blixtra till i huvudet och hela ansiktet grimaserade, där kan ju hjärnan tagit riktigt med stryk.
Eller alla dygn med herr amfetamin, knulla dygn i streck och bli uttorkad både i kropp och knopp. Nä man har inte varit snäll mot sig själv. Ej mot andra heller.

När jag gick behandlingen så var det mycket att gå igenom allt skit man utsatt personer man älskar för.
Min syster fick aldrig se mig drogfri. Hon fick inte veta at jag nu vill sköta mig. Fast iof hon var en ängel i livet så hon kan ju bara vara en ängel nu också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0