Bajsvädra

Det bara kom. Satt och kissade och då kom en, inte en john travolta utan en som ramla rätt ner. Jag bajsade på jobbet. Tycker det är så satans pinsamt så nu har jag låst in mig i "datasalen" utanför och jag kommer inte öppna förens lukten försvunnit.

Fick en röding idag så nu kan jag äta igen.
Så jävla kul att kolla gamla bilder jag haft på denna bloggen.
Vilka minnen man har till en del. Gamla och förgångna.
Vissa saknar man vissa inte.

Måste fixa vattenlåset på toaletten idag, lyckades ta isär den och nu får jag inte ihop skiten. Grattis Denise.
Borde passa på och rensa golvbrunnen i duschen också, den lär ju vara värre. Huvvah.

Har inte varit på några möten på ett tag, tycker alla tjatar om samma sak hela tiden. Det är lätt att tröttna när vissa ska spela bättre än vad dom egentligen är.
I somras behövde jag alla möten, det var jävligt kul i somras när jag bodde på stödboendet.
Mycket folk där jag tycker om. Roliga som fan men när man bodde med dom så kunde man bli lite tjejtjurig för vad som..
Det är synd att jag inte har några bilder från den tiden.
Lär börja dokumentera livet igen känner jag. För det verkar som att det enda man kommer ha kvar är sina minnen. Folk försvinner från en och då kan det ju vara kul att se tillbaka.

Det var engelbrektsloppet i helgen.
Dom hade satt bajjemajjor rätt utanför mitt fönster och man var bra sugen att norpa några skidor allt eftersom den ena och den andre lämnade dom utanför när dom skulle skita. Gamla ränder sitter i.
Det är svårt att gå ifrån det kriminella. Inte för att jag var så jävla kriminell men man har ju gjort ett och annat och hjärnan kopplar alltid när det är ett tillfälle.

En sak på behandlingen gick inte, man skulle bryta med sina gamla vänner. Hah fuck never. Jag kanske inte umgås så jävla mycket med folk men dom har ändå plats i mitt hjärta och vissa av dom kommer alltid vara kvar. vad dom än gör och hur dom är gör det.

nä om man skulle gå och vara lite social kanske. Hoj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0