Jag kan ju säga så här mycket iallafall att

den här jävla datorn suger rävpung!
Seg som ett fucking jävla as, vägrar gå in på sidor titt som tätt,
ingen jävla ljud när man är intresserad av att höra, man måste
skriva in allt (fungerar inte att bara skriva en bokstav) osv osv osv.
Får tammefan krupp snart.
Fått jobb. Får veta mer om det på fredag.
Snart ska jag ut och leta mask igen och dra upp några bäckrödingar.
Fick upp en fet en igår, men den var så svår slaktad att jag blev helt ställd
och vill einte fiska mer = / .
Henke Larsson numer en hel hönsgård på tio gånger tio kvadrdatmeter att skutta
ut på istället för att vara inne i hönsgården. Så allt som allt har han en yta av en
stor etta =)



Plocka kantareller idag ska jag göra också, har en massa fina här utanför som ska käkas upp.
Så nyfångad fisk och nyplockad svamp står på matsedeln. Rökt eller stekt, det visar sig.

Många tankar  och funderingar och jag mår skiiiiiit bajs piss och åt helvete!
Håret bara faller av, kroppen försvinner och exem i massa. =/ Hoppas det blir bättre snart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0