Stinker.

Trodde aldrig att stekt sparris skulle vara så gott...
Moffat i mig nästan ett helt paket på två dagar och det märks!
Ju bättre sparrisen är desto äckligare luktar man, så det måste
vara nå jävulskt me supersparrisar Ica säljer!!!!
Pisset är vidrigt, porerna släpper ut en sunkdoft.....
Huvva huvva va jag stinker. Dusch hjälper i fem minuter sen
är man gamla sunken igen. ♥Jonathan♥ känner ingenting, men
han är ju av det andra könet och dom brukar ju missa mycket ;)

Orken tryter idag igen... Tittade på klockan sista gången vid 03.45.
Vaknade vid fem och höll J sällskap tills han åkte till jobbet.
Somnade om efter en timme och vaknade av hem till gården alarmet.
Tlött Tlött Tlött! Fyfan va jag stinker!!!!! Deodoranten kan slänga sig i väggen.
Man ska lukta citrongräs & grape...IN MY ASS! Sparrisdoftborttagning borde
man kanske satsa på.. Istället för min vattenblandar idé som ingen tror på.

Nej, nu får jag fan ryka upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0