Sick!

Helt sjukt. Gick i sömnen för en stund sen.
¨Vaknade¨ och trodde ♥Jonathan♥ hade blivit sur och
DRAGIT NER TILL GRANNEN! Så hörde jag nån snubbe
skrika från nånstans & jag fick PANIK! Tänk så hade han
gått in i fel dörr av nån anledning och hon hade glömt att
låsa efter sig. Vad gjorde jag? Jag knackade i golvet som en TOK!
Sen gick jag samtidigt som jag dunkade med fötterna..
Var precis på väg ner för att knacka på hennes dörr när jag såg
att sovrumsdörren var stängd. Tittade och fick se han ligga i sängen.
Fyfan va rädd jag var! HELT JÄVLA SJUK DRÖM!
Så jag måste be om ursäkt ifall jag väckte mina stackars grannar.
HELT SJUKT!


-Sick as hell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0