Nöff!

♣.Fredag. Irritationsdag. Surmuledag.♣


•Det är sättet jag vaknar på som styr hela dagen för mig.
Blev väckt av en hysteriskt snus sugen sambo som fick
anfall och näst intill panik när han inte hittade snuset som
låg mitt på bordet! Vet inte om hon var fyra eller fem på morgonen
men en sak är säker: jag skiter då fullständigt i allt vid den tidpunkten.

•Efter fem tio minuter blev han tyst iallafall.
Och jag somnade om. SurSomnade.
SurVaknade två timmar efter satt tvätt tid.
Så idag är man lika efter som man utger sig att vara.

•Har skaffat Twitter....Och talat om det för några och ingen visade
intresse =/. Så tråkig är jag tydligen. =´(
Antingen hade dom la mycket i skallen eller så bryr dom sig inte bara?
Tycker fler kan skaffa det, ni kanske fattar mer av skiten än mig?

•Vet fan inte hur jag ska göra med en sak..
Försöker fundra ut vad jag tycker men
det bara blir värre ju mer jag tänker haha.
Att välja är mellan alternativ är fan jobbigt ibland.
Hårfärg hade man jävligt svårt för att välja förr, nu skiter jag
i princip i skalpen & svintot som hänger där. (än så länge)
De bah faller av om man ser ut Arne Weise enligt min Kära Sambo.
Tack för den Älskling ;)


SHIT VILKEN ÅDRA JAG HAR PÅ VÄNSTERARMEN!


•Humöret har stigit ett hack nu iallafall =)
Fast nu ska jag sänka det igen med tjöt om tvättstugan.
Varför luktar kläderna brännt efter torktumlarna?
Finns det nått som man kan ta i där så det luktar gott istället?
Har för mig det, men jag har börjat ignorera mina -har för mig..
Ähh humöret blev inte sänkt. Tvättstugan har blivit HUNDRA gånger
bättre än förut. Och allt pga en tumlare. Nu blir man lika förvånad varje
gång man går ner och dom fortfarande är på och kläderna är TORRA!

•Fundrar på om man skulle tvätta täcken och alla kuddar idag också?
För dom såg inte nice ut alltså. Finns en sötnöt som sover med snus?
Får fråga Alfa hanen när han kommer hem igen. Han kom, han duschade,
han drog?  Han stannar typ lika länge som en lön ibland haha.
Men jag fick iallafall Nagchampa koner av honom <3
Klockargården: Norbergs stolthet tammefan, finns ingen bättre affär!
Okej The Body Shop & Lush är också nice, men klockargården vid jul ♥

•Hudlotion var det! HUDLOTION!



♥Saknar dig Maria


(Mina två pelare i mitt liv. Utan dom hade allt rasat fort som fan)

Älskar er så det gör ont! Fast på ett skönt sätt haha. ;)
Och att jag ibland är elak mot er förstår jag inte!
Är så tacksam över att ha er närmast, när inte ni finns har jag INGET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0