.Ibogaine.


Jag fattar inte varför det inte är en laglig behandling till missbrukare
av opiater och dylikt. Behandlingen går att få i flera länder men icke i gamla Sverige.
Hade jag möjlighet & pengar så skulle jag hoppa på det på en gång!
Inte för att jag är fast i droger utan för att jag har varit det och kommer alltid
se det som en enkel utväg när allt blir svårt. Do you understand? No? Aiight!

Kan dra det lite snabbt.
Ibogaine är en växt från afrika om jag inte är helt bakom flötet.
Roten används där för att få ut alla onda demoner ur kroppen.
Onda demoner som Drogmissbruk och det som ligger bakom missbruken.
Hjälper från allt mellan alkohol till heroin. Man tar en liten kapsel i nått land
där det är lagligt, ligger i en säng helt väck (starka starka hallucinationer) i ett dygn eller
nått liknande. Man är helt väck och inom sig själv. Kan inte röra sig utan att spy.
ALLT OCH JAG MENAR ALLT ONT som hänt i ens liv spelas upp igen så det blir verkligt.
Men samtidigt så GÅR MAN IGENOM ALLA KÄNSLOR DÅ och inte efter som man i verkliga
livet får göra. Tänk dig om jag hade kunnat få den där skiten förut istället för snart tio år
på terapi??? När man vaknar iallafall så har man allt utrett! Man ser livet från ett annat
perspektiv & har inget sug what so ever efter droger igen. Okej vissa kan behöva ta nån gång till.
Men är det inte otroligt att få en heroin missbrukare sen massa massa år tillbaka att bli
ren på ett dygn och ändra sitt liv efter det?

Terapi i all ära (speciellt min terapikvinna) men jag börjar tvivla på att alla
svek och allt ska läka genom prat.. Jag HAR pratat med mina vänner i flera år
om alla händelser, de vet ni själva. Ni har verkligen hjälpt, men fan ni får inte bort
den enkla vägen jag har en tendens att ta. Alkohol & ja, räkna ut det andra.
Och jag fattar nu att det är den här vägen jag ska ta..!
Ibogaine vägen! Vet inte hur, var eller när, men det är dags att börja leva  &
lämna allt bakom sig eller vad tycker ni?

Några har sagt att dom önskar att dom vore lika starka som mig.
Haft huvudet högt och skrattat bakom våldtäkter som inte handen ens
kan räkna, ett halvår av misshandel till både kroppen och psyket & ett svek av en mamma som
man inte ens skulle önska sin värsta fiende. Men huvudet är fan inte högt!
Det är ett spel jag lagt på mig själv. Dajnajs tror jag visst att jag kallar henne.
Hon tar ingen skit och jävlar om någon sticker upp!!!! DET ÄR INTE DEN JAG VILL VARA!
Att jag inte har fått stryk för mitt beteende är för mig en jävla gåta.
Tänk alla gånger jag dragit på som en skogstokig bitch, vafan har ni inte gett mig
smäll för? Lagt en 50 kilos brud på backen och sagt: -LÄGG NER NU DENISE!
Jag kan lova att det inte är svårt alls! Bara vika, blåsa och där ligger jag =)


Det sägs att jag varit konstig & elak efter mitt x, det har jag tagit som ursäkt ett bra
jävla tag nu. Det är ingen ursäkt som håller, jag har hamnat snett så in i helvete
och tappat bort stora delar av mig själv. Känner mig liten ensam & rädd.
Skrattar inte när jag är själv, håller inte huvudet högt & jag är defenitivt inte Dajnajs!

En inträngd liten harunge som bara vill springa fritt och vara unge igen, så kan man
nog beskriva mig... Den här jävla masken alltså, vet inte hur jag ska få bort den.
Och sen är man rädd för vad folket ska tycka då, vafan är det där för tönt?
Näääää där var jag elak mot mina vänner igen, vet att dom är guld och tar mig
som jag är! Dessutom har dom nog sett igenom allt redan ;) Får shåre!!


Jag vet vart jag kommer ifrån, jag vet vad jag vart med om.
Nu äntligen har jag fattat vad som behövs göras för att jag ska
komma dit jag vill & för att kunna hjälpa andra som varit med om liknande!

Pappa har länge sagt att det största misstaget jag gjort var att flytta till
Vga. Där testade jag droger för första gången. Men det ska jag tala om,
hade jag inte gjort det där så hade jag defenitivt börjat i norberg istället.
Han har också frågat om jag ångrat att jag tagit droger...
Första gången jag tog en drog så var det xtc, ville INTE men jag föll för
grupptrycket som igentligen inte var ett tryck. Men de andra hade svalt det
gröna pillret med en krokodil på och jag ville inte vara fegisen.
Samma kväll sa jag då till en av mina vapendragare där borta:
-Jag ska bli knarkare!!!
Vipps pipps så här står man nu (sitter) och har svårt att komma ihåg allt
man tryckt i sig. Ångrar jag mig? INTE EN FUCKING JÄVLA CHANS!

Jag kan nu alla ursäkter, alla tecken man ska leta efter & jag kan ana en
drog påverkad person på hundratals meter (med glasögon då)!
Om vi drar det här exemplet:

Det är fredag kväll, jag & ♥Jonathan♥ sitter och glor film medans våran
kanske kanske blivande unge kommer in genom dörren.
Upp till rummet som ungar gör på en gång. Under stegen ungen går förbi
så kommer jag kunna avgöra om ungen har tagit någon substans som jag
ABSOLUT KOMMER GÖRA ALLT I MIN MAKT FÖR ATT HÅLLA SÅ LÅNGT BORTA
SOM MÖJLIGT FRÅN MINA BARN!

Samtidigt hos familjen Svensson prydskägg..
Ungen går in hög som ett hus i jakt efter chokladbollssmet.
Föräldrarna är för inne i sprängaren och märker inte någonting!
Varför? För dom fattar NADOS CHOKLADOS av någonting sånt, visst
läs på alla häften från skolan om droger & ungdommar. Ni kommer
inte ha en chans endå. Ni fattar inte vad det handlar om alls!
Fattar ni, ni kommer inte ha en suck mot droger och era barn!
Om ni inte gör ett jävla bra jobb med barnet då och ger en bra psykisk
grund för framtiden, men med det här samhället så blir det bara svårare & svårare.

Vet du vad? Jag kommer bli en sån sjujävla bra mamma!
Överbeskyddande kanske, men är det så konstigt?
Men för att inte göra samma misstag som mamma så ska jag leka
av mig först. Fixa mitt psyke och allt runt omkring mig.
Allt ska vara ordnat i mitt liv om jag ska föda en mini Dnis till den här sjuka världen!

Okej. Det här inlägget.. Radera eller vara rak på sak?
Wtf? Att man ens behöver fundra! Om jag hade lyssnat och brytt mig
om vad folk tyckte och tänkte så hade man haft ögonbryn.



Har för mig långt bak i minnet att jag redan skrivit ett liknande inlägg.
Har jag det? Hmm. Kanske andra gången då. Får la se sen om det blir en
tredje gången gillt? Njet, tror jag fått in det här i skallen nu.

Kommer bli mycket mer personlig nu i bloggen.
Eller kanske tvärt om. Inget jag säger brukar ju hända
så förvänta er inget som vanligt haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0