Kallt.


•Sitter här och fryser röven av mig.
Värmen är på men likt förbannat är det kallare
än det nånsin vart i lägenheten.
Känns som en vintermorgon när pannan har lagt av hos pappa. =/
Värmepannan för dig som inte fattade.




•Är måttligt road av en sak, men det känns som man
inte har något att komma med endå =/

•Käkade jalapeno eller whutt the fuck det heter igår.
Vaknade med världens magvärk och halsbränna, det
verkar alltså som jag kommer skita eld igen. =/

♣VART FAN ÄR POSTGUBBEN???

•Fan jag vill börja jobba igen.
Funderar fan på att försöka nästla mig in
i det gamla jobbet igen. Men så blir nog
inte fallet. Men en fundering är ju alltid bara
en fundering.. Posten? Nix, det var det ej.

Fan va gött mos vi hade det när båda hade jobb.
Men jag fattar fan inte hur vi kunde vara panka innan
månaderna var slut hela tiden. Eller jo kanske.
Käkade bara god mat varje dag. Pizza flera gånger
i veckan. Godis, Cola mm. Fan sikka tider..
Man vet aldriig vad man har förns man mister det =´(

Läste igenom, fan jag måste sluta använa fan hela tiden! ;)


Grotesk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0