Kaffe!

•Kaffe
•Macka
•HTG
•Frukost nr två glass
•Dusch
•Ut & handla shit
•Städa
•Kanske baka
•Sen kommer ♥ hem =)


Tog en cigg imorse =(
Var sur som ett bi på katterna och J
så jag skulle minsann röka.. INTE gott!



På lördag kommer mitt hjärta hit. Äntligen.
Käka korv & bada står på schemat! <3<3<3
Wilma kommer vara som balsam för min själ nu!
Senaste veckorna har inte varit okej alls! Huvva fysatan!
Men man lär sig av sina misstag..Flera gånger. Dock var
denna gången den sista inom den genren.. Säger man så?

Igår slog det mig igen. Fasiken vilken tur att jag har ♥Jonathan♥!
Mina syskon och min mamma ska man lyssna på ibland.
Mamma har ju träffat han en gång och nästan direkt efter så drog
hon med ut på trappen och babblade om vilken tur jag hade osv osv.
Systrarna med =) Pappa däremot haha första gången han fick träffa ♥Jonathan♥
så kom det vanliga: -Passa dig för den där!!!
(min pappa är inte så kärvänlig mot nya människor i mitt liv efter mitt x)
Men tiden gick ju den också så nu har han absolut inga problem med honom.
Ett handslag efter parabolskottningen som J fixade hemma hos pappa var
det slutgiltiga: Jonathan är en bra kille, så låter det nu.

Och jag kan baaaara hålla med! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0