Hm?



Det slog mig just att:

Jag äger inte ett skärp.
Jag äger inte en ögonskugga.
Jag äger inga hårprodukter. (förutom schampo & balsam)
Jag äger inget nagellack.
Jag äger ingen parfym.
Jag äger inget läppstift eller glans.
Jag äger ingen platt tång. platttång?
Jag äger ingen hårtork.
Jag äger ingen kjol.
Jag äger ingen klänning.
Jag äger inga smycken. (jo en kedja eller vad det nu är)
Jag äger inga solglasögon.
Jag äger inga accessoarer eller vad det kallas. Tror jag?
Och så fortsätter det!

VAFAN, HAR JAG ALLTID VART SÅ OTJEJJIG?

Två skor har jag. Ett par höga från röda korset 30:- som
jag inte kan gå i. Och ett par slitna vita reebook ♥ som jag köpte
för precis två år sen. (på dagen till och med) En handväska som ligger på balkongen och
ruttnar.  Är det nå fel på mig? Varför saknar jag det där roliga som tjejjor
har? Klädfantasi och kreaktivitet med hur man ser ut????????
Samma samma samma samma. Det vara jag det! Man kanske skulle byta stil?
Näää det var att ta i. Men nya skor & en ögonskugga kanske haha.


När jag är pank hittar jag ALLTID saker jag vill ha.
När man har pengar så glömmer man bort precis allt man behöver
och vill ha. Man skulle ha en person som shoppade åt en!


Det var inte ens kul att storshoppa när man hade dom dära
väldans många pengarna på kontot. Drog bara in i sportaffären och
roffade åt mig adidas och sånt som såg bra ut där det hängde.
Provade ingenting utan bara tog, betalade och drog hem.
Det är så det ska vara, inge häng och släng och prova hit och dit,
pallar inte med det. Kan vara med när andra tar tid men jag själv
har inte kvar den där ..ja den där.. orken att stå och hänga.


Fan jag måste försöka hänga med lite.
Snackar tjejjor smink så fattar jag ofta inte alls
vafan dom snackar om. Massa underlag för ögonskuggor,
spray så sminket håller sig, flytande, kompakt, mineraler.
Huvvah! Efter är man så det skriker om det. Jag börjar fan
bli gammal och gaggig! Och nu när man är vuxen, ska man
kanske skita i att klä sig såhär? Har jag fjortis stil? Tror det.
Man kanske skulle klä sig för sin ålder som det heter.
Hur fan klär man sig när man är 26 (snart) ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0