Haha jag dör!!

Satt och läste Ibogaine inlägget från idag.
Jag kan SVÄRA på att jag har skrivit ett sånt inlägg innan,
precis med samma slut om att blahablaha nu ska allt bli bra, nu ska jag ändras.
HAHAHAHA Hittar du det inlägget nånstans i bloggen är du min GUD!
Då är det fan ett jävla bevis på att man är en dåre iallafall!!! HAHA!
Fan va sär. Skriver jag ofta likadana inlägg?
Nu blir jag fan paranoid! Är jag schizo? (Stavas det så?)
Har jag ett alterego som jag är i vissa perioder?
Brukar jag ha ögonbryn nån gång ibland? Hahaha
Borde gå och lägga mig, eller om man kanske skulle
gå och tracka Herr J som tittar på en skit animeserie jag hatar?
Där! Pling sa det så tog latröven över kvällspasset... PffRRuttT! Hahaha!
Sitter iallafall med en påse lösgodis här brävé!
Nu har man balsam igen. Gliss Asia Straight!
Ni kan kalla mig Ninja Hétrooo i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0