En sak jag ångrar!

Alkoholen! Att jag lyckades hamna i samma spår som
vissa av mina familjemedlemmar är sjukt.
Hade lovat mig själv att aldrig dricka, jo tjena haha.
Att jag ALDRIG skulle bli som dom! Hahahahahaha..
Sen satt man där i över ett år och bara hävde varje dag.
Nu tar det drygt 6 timmar för mig att dricka två öl om jag
får bestämma. Alkohol är för mig ett helvete! Kan inte låta bli
fast jag vet hur fan jag blir. Och ibland blir jag verkligen PSYKOTISK!
Dra för och nackdelarna om alkohol & ska vi säga herr Hachisch..
Vilken tycker du förstör mer & har mest inverkan på samhället?
Jag säger inte att jag är för droger, men jag är jävligt emot alkohol!
Dock inte personerna i fråga för jag har varit där själv och KRÄLAT i rännstenen!
Den här bilden är från min första lägenhet..
Bodde själv och levde ett liv som innehöll daglig dos av alkohol &
väldans massa shit shit shit. Som ''tur'' är så hittade jag mitt största misstag
till dåvarande pojkvän och påtvingad sambo så från den tiden blev man pront
flyttad från. Istället för att supa och tjackelilacka så rökte man med ett fetto dagligen.
Fattar ni nu att problemet är att jag alltid tar den enkla vägen?
Att sluta har aldrig varit ett problem, det är banan som jag måste ändra.
Kan inte fortsätta tänka som jag gjort..
Ge mig två val & jag väljer den enklaste.
Ge mig två val och jag tar det som gynnar mig själv.
Men jag har ändrats! Lite! Lång lång väg kvar tills jag kan kalla mig för
den jag var innan allt hände. När började allt hända? Shit..
En dag kommer jag välja den rätta vägen iallafall =)
Och då ska ni få se en som håller huvudet högt ;) Fast på ett bra & ärligt sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0