Det finns spel, sen finns det skitspel!

•Just nu spelas det skitspel i soffan.
Jag kollar på Desperate housewives medans
♥Jonathan♥ skjuter höns i burar & vakthundar. =0
I fable2 så blev han en chicken kicker, fattar inte vad han
har emot höns. Höns är jävligt härliga djur. Hade en höna
när jag var liten (vi hade en hel hönsgård men den hönan
var bara min) Agda hette hon. Så snäll & go.
Sen hade vi en tupp som hette Abel, han var en riktigt fin vän.
Satt på räcket till trappen och sket i en låda =)


•Det lutar mot en ny platt tv till sovrummet så man
slipper höra PANG PANG PANG, ROGER THAT!  


•Att han sen använder fina ord som ♥ostbågar♥, ♥chips♥ osv istället
för fan, fitta, hora gör mig en aning vass i kanten.
Här har du en som är så godis sugen att hon håller på att dödens dö

Slut på socker också så man kan inte göra något som substitut heller.


•Gjorde ett tappert försök nu till att få med mig min sambo ut i solen
på en promenad....Gick ICKE! Igår var det knät, idag ser han inte solen..
Ursäkternas mästare? tss vänta du bara ;)

•Funderar fan i mig på att börja springa!




•Om jag hade skattepengarna nu så hade minst ett par hundra gått till detta!




HoJ MaKKloj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0