!!!

Nu sitter man här och har fått på sig latröva IGEN!
Kommer inte ens upp för att ta sista koppen livsglädje
för morgonens spring och flams.!.

Kan redan nu räkna ut att jag bliiiiiiiir nästan en timme
sen för tvätt.

På tal om ingenting (a-kassan) så var det inte jag som
klantat mig med alla dessa jävla papper man fick tillbaka.
Jag och pappa (tar alltid med honom när det gäller situiationer
då det kan hetta till) drog till lönekontoret för att snacka med
kärringen som fixade skiten förra gången.
Hon fattade nada när jag sagt att jag fattade nada och pappa
konstaterade att nån borde ju fatta så det kom en till...tant.
Den ''nya'' tanten gav iallafall den gamla tanten skäll ända ner
i skoskaften! Jag blev förskräckt över alla halvskrik och svärord,
pappa satt i stolen med ett hånflin och bara möööös haha.

Det skulle iallafall ordna sig sas det.
Tss ta mig i arslet, det ordnar sig ingenting!
Har man höga tankar gällande a-kassan eller arbetsförmedlingen
så tycker jag allvarligt att man ska lägga in sig frivilligt!

Vill verkligen INTE tvätta! Allt ska tvättas idag! Allt!
Sen kommer det värsta, att vika skiten! Huvvah!

Tycker vädret kan spricka upp så jag kan torka socks på balkan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0