..

Om man säger såhär, en gång alkoholist alltid alkoholist!
En gång pundare alltid pundare. Så ser jag det så kallar någon
mig alkoholist eller pundare rör jag inte ett ögonbryn.
(och det är inte för att jag inte har några haha)

Skäms jag över hur jag gjort i mitt liv?
Inte ett dugg. Jag är stolt bara över att ha tacklats
med allt, med hjälp eller utan.

Har jag haft det kul? Ja, men nackdelarna FINNS tro mig!
Så en uns ånger finns alltid i bakhuvudet, men jag SKÄMS INTE!

Skäms jag över det jag gjort mot min familj?
Det gör jag. Har gett dom många sömnlösa nätter.
Men har inte de gett mig sömnlösa nätter?
Nätter fulla med ångest och tvekan?

Det är de svarta fåren som kommer till slutet fulla av kunskap ist
för dynga till fördommar och shit.

Vet att mitt liv hade sett annorlunda ut om inte vissa saker hade hänt.
Men vad skulle det då finnas för mig att klättra mig upp på? Nada, jag
hade säkert blivit en svensson utan vetskap från båda sidorna.
Skulle inte vilja ändra på någonting. Vet nu att världen är full av SKIT!
Människor är lika mycket värda som skitkorvar men ibland hittar man de där
guldkornen som man så jävulskt mycket vill klistra fast i ens värld.
Jag har många av de guldkornen och jag älskar er!!!

Man kan inte lita på någon, inte ens sig själv. Men man ska endå göra det,
annars vad vore det för mening med någonting alls om man inte gav personer
sitt hjärta?

Njet, hoppa in i duschen och bli av med runkbåskänslan?
Sen blir det nått gott och kanske nån film om vi hittar nån
vi inte sett än..

HOjs! Och pöss på er ifall ni orkat läsa skiten jag skrivit idag!
Jag hade då inte pallat haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0