Ajajajajajajajajajajajajajajajaj

Min lilla plutt till visdomstand jag haft ett tag nu har
fått för sig att bli något annat än en plutt.
Jag förstår nu varför bebisarna skriker, men det där med
tuggring fattar jag inte alls. DET GÖR SÅ ONT!
Och tro inte att den växer normalt, nej nej den ska ut i
kinden och härja. Men gå till tandläkarn?

GLÖM DET!!!

Ska iväg till pappas jobb nu en sväng, ska bara duscha
och försöka reda ut svintohåret. En katt har kissat inne,
så man ska vara dektektiv idag med. Ett berg av disk
har man också. Möööööööööööööööööööööööööööööög!
Får besök idag, men nada kaffe har man =/
Drömde en sjuk dröm idag också, dock snoozade ja så
man kommer inte riktigt ihåg.



Höpp in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0