...26.

Sov till tre idag. Skönt som fan. Om man bortser från
bråket då. Haha mitt ansikte blir helt fucked up när jag
sover så länge, då är det inte bara läpparna som blir
svullna utan hela jag ser ut som en bulldog när jag vaknar.

Ska dricka en kopp té och sen ska jag nog dra ut en sväng.


Har du lästom rebell hunden i Grekland? Så jävla klockrent!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7097046.ab

Bild snodd från aftonbladet... Måste man verkligen nämna vart fan
man snor bilderna ifrån? Jävligt löjligt......

Är inte på det bästa humöret idag.
Fast iof, när fan är jag det igentligen?
Börjar tröttna på bloggeriet........................................................

HOj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0