JAG ORKAR INTE!!!!

Jag måste bort några dagar! Någondag kanske bara.
Bli bortskämd av syster Lotta låter perfa! Hannes vanlinj bulluaar
För nu drämde jag ner foten och han total dissade det!

Har förövrigt låtit ipfonen bytas mot en OFATTBAR Samsung eller nått i den stilen,
(mörkt nu i ottan, trött som fan men vågar man lägga sig där inne?
Var hos Daniel inatt, spelade tecken 6 och glodde OINTRESSANT på när båda
datorerna var upptagna av POKER! Fick träffa KLIMPEN också =D
Verkar som inte vi är dom endå som brålar, hört grannen ett bra jävla tag nu.

Den 1 kom dom och kollade ventilerna på toaletten och i lägenheten.
Nu jävlar kan man kalla det KORSDRAG! Jag höll på att frysa ihjäl hos Daniel,
sen hemgången (Huvva) och nu när jag är hemma.
Två par byxor och två tröjor utav en i utomordentligt snygg fleece jacka.

Sprang nyss ut i trappuppgången med basebollsträt i högsta hugg för jag hörde
en tjej skrika hysteriskt.. När jag kom ut så hörde man bara våran mitt emot grannens
snarkande.. Jävligt skönt att veta att man skulle gå in i en sån situation... Men väldans skönt att det
bara verkade vara en sjungande pappa och en skrikande ungjävel.
Hört talas om varjen kommer! Hört talas om varjen kommer! Vargen kommer! ;)

Fyfan va tecken6 slår allt!!!(obs, inte sims då)
Så har vi bara sketna spel. Det Värsta nätspel!!!!!
Vart fan är vägen på väg?

Grodis, angående vårat samtal idag så förstod du väl det mesta bakom vagnen?
Ringer dig imorgon & sorry..




Verkar (för den tillfälliga lähenhetsfriden pågår?
som Jag inte borde kalla någon vid elakt namn nu när han bara gjorde frukost själv.



WOW! En tredje eller vad vet jag? Kanske 20?
Ha det gött!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback