Ska baaaara visa dig.

Achtung! Du kommer tycka det här inlägget är
ännu värdelösare än vad som brukar bjudas på.
Och att ta kort med camen på saker går ju fan inte.


Här har vi tomatplantan. Såg idag att det blivit för tungt igen och att vi måste
styra upp med pinnar så det inte går av.

Så ser det iallafall ut på sidorna =)

Kina försöker återgå till kriminaliteten! Gick icke!
Min Spottblomma från jobbet =) Kallas även Sprätt-i-väg.
På mittstammen sitter väldigt små blommor som utvecklar små, svarta frön.
Dessa frön skjuts iväg när de är mogna, fort som fan! Man kan se dom flyga, 
höra dom skutas & landa sen känner man också om man står i vägen.
När jag var liten så var en sån min första blomma. Den satt i en kattkruka av
handmålat porslin & blev köpt i storkiosken =) Har kvar krukan. Minne som sitter kvar =)

Våran Jalapeno trodde jag men det var Habanero fick jag höra nu.
Det är så man känner sig bedragen va fan! Inga blommor & frukt än =/

Galaxy! =D Min Avocadoplanta jag sådde innan jul.
Som blivit avbiten fem gånger & fått bladen håltryckta av katterna.
Men fan, med kärlek så tar dom sig!

Chiliplantan. Massa gröna frukter men fem har bytt färg till rött.

Sisådär ser dom ut i en kass cam...Fem cm kanske. Nja, fyra?

Paprikaplantan. Har fått paprikor. Gröna.
Vet inte om dom kommer ändras men jag hoppas =)

Sisådär ser dom ut. Hoppas att dom blir större & röda! =)

Växtmördaren nr två! Marley försökte minsann också.

Man har blivit så duktig på blommor att ögonen lyser grönt haha.



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, du har visst gröna fingrar.. : )



sv; Tack : D, men att tatuera kräver nog lite mer precision, plus att då kan man inte sudda... ehum..

2010-06-21 @ 12:21:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0