Så sitter man här igen,


♣Ensam.♣

Katterna sover så mitt enda happy face är min
trä Elefant från indiska som tydligen kan
moonwalk av sig själv! Han är fett grym!
Han gör det i smyg så andra inte kan se, men
jag ser iallafall =)

Mamma ringde idag. Snacka om att man blev paff.
Var trevligt att snacka förutom att han drogs upp stup i ett.
Ett år sen var det vi snckade sist.

Har fått en jävligt konstig färg på kroppen.
Kan det vara gulsot? Ser snarare ut som rödsot.

Förstår mig inte på snubbar för fem öre alltså.
Vare sig pojkvän eller vanlig vän.

Varit så blöt i ögat idag att jag sket i hem till gården.
Tur TV4 Play finns iallafall, för här ska tittas på FYRA avsnitt. =)
En liten ljuspungt idag iallafall.

Hittade gamla bilder på mig & Erica från den gamla
supa rövarna av oss tiden =)

Var det nått vi kunde så var det att parta loss =)

Skynda Skynda I Rätta Öl Takter.

Självlärd BackHopperska

För det är ju väldans svårt att vara normal på kort.

Redo för party på gamla (läs gamla) portan. =)

Promillen var nog i sitt essé får shåre!

And also me, myself and i.

Man kan ju undra vart fan dom där tuttarna tog vägen.
Kaaaaan det vara allt shit jag hållt på med? Yes.
Så håll er långt bort som fan sånt skit!





Till nått     annat.
Det är en sak jag vill just nu.
Och det är att rätt från hjärtat säga vad
som fått mig att bli så ledsen
Att undvara några minuter
med mig kan la inte
vara så hemskt
eller
?


Jag räddar hellre än kastar bort något!
Och jag vill försöka rädda i alla fall.
Men är inte du beredd att mötas så
vet jag inte vad som ska hända.


Vem försöker jag lura, du läser inte min blogg ändå.
Men min blogg mina minnen. Goda som dåliga.


HoJJmaKKoj!


Och varför vänta?
Dra ut på det jobbiga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0