Noll mening.

Fattar inte varför jag envisas med att sitta här, jag ser inte ett shit!
Och att jag ska kolla gräsmattan kan nog glömmas. (där vi var före festen)
För att jag skulle hitta dom där så skulle jag behöva krypa.
Finns grannar här som jag inte tänker låta sig se mig krypa haha.

Är inne på min andra energidryck för morgonen.
Chips mellan varje tand och glömt borsta tänderna.
Ibland får man leva som en rebell.

(går och borstar tänderna....brb)

Så.

Jag är halv utan mina glasögon.
Precis när vi hittat varandra så tar ödet isär oss.
Fell the pain liksom.

Nu har mannen min börjat träna sådär över mycket igen.
Okej en dag hittils men det kommer bli som förra sommarn.
Så jag har bestämt mig för att jag också ska börja igen.
Hemma dvs.

Skulle slutat röka igen igår. Ska ta min sista nu så slutar jag.
igen. Brb.

Nu har man slutat!
Kaffet är igång & likväl jag!

Fyfan va Kina låter heeela jäääävla tiiiiden.
Hittiöls har det bara varit gulligt men nu börjar det bli smått..
Hon gapar även med sig själv!!!! Mjaaaaooo mjaaaaaooo mjaaaaao!

Och hänger hon i gardinerna, ja då har man en hel konsert att lyssna på.


Nu har vi löst det serröh.
Jag ska låtsas leta efter en katt.. Ksssss ksssss liksom.
På en öppen gräsmatta... haha kanske inte var så
bright ändå? En hamster kanske. Hur fan kallar man på sånna?

Nått lär iallafall göras.
Kanske borde skaffa liser? Lincer?
Känns som jag inte vågar pilla med sånt.

Vila mina ögon en liten stund och ta disken.
Innan Hem till gården!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

har du klarat att sluta?

har varit rökfri i 2 veckor

2010-06-29 @ 14:11:48
URL: http://miindiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0