Kli i ögat!

Gick på långis för att plocka blommor åt Candra,
Tror inte jag suttit på en kyrkogård så länge som idag.
Fick kontakt med en kaj bebis, men inte så bra så jag fick ta hem han.

Det låg en död kaja vid en av gångarna också.
Satt där en stund och försäkrade mig att han/hon/mamman? var död.
Och det var den =´( . Folk glodde ögonen ur sig när jag åt den också
satte dit en vas med lite grönt i. Dumma jävla männiksor, som att djuren
inte ska hedras på samma sätt???

Nu vet jag inte vad det blir.
Vill få min man på bättre humör men det verkar
inte fungera idag =/

Det var fint vid hennes grav.
Hoppas att hon känner igen oss sen när vi kommer
gamla(förhoppningsvis) och rynkiga.



Grattis i efterskott leende ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback