Bekvämt!!!!

•Låg och vilade för en stund sen, skönt som fan!
Men det var meningen att man skulle somna, men
katterna levde fan av sig! Fast lika bra det kanske,
så jag inte ligger sömnlös en natt igen.•



•Hade EN trosa kvar som är ren. Längst längst in...
Den som är för liten, spetts i rött & string!
Dom täcker kanske 60% av muffen. Sjukt fula.

Och sjukt sjukt obekväma, det skär in överallt.
På sidorna, DÄR FRAM MED RÅGE, på herr böld (som
har gått tillbaka en bit nu men jag har fått strikta order
av Maria att när hon kommer till nbg så är det hon
som släpar mig till läkarstationen ♥), det skaver fan
t.o.m. i röven som jag INTE har.Brutala trosor!

När jag har på mig dom så ser jag ut som en blandras
mellan en psykosmupp & en 50 årig kärring
som klämt & knådat sig i sin 13 år gamla dotters trosor!!!
Du kanske kan ana vem det är som köpt dom va? Haha.
Vet inte om det lutar mot att handtvätta, gå med rumpan bar eller
om jag ska pina mitt undeliv samt skitlivet lite?
Det återstår att se!•



•Fy fan va jag har lekt med våran cam idag.
Har ändrat allting stup i ett så t.o.m. JAG FICK FÄRG!
Jävligt drygt bara att jag satt hur länge som helst efter varje kort och
ställde tillbaka allt manuellt när det bara var att trycka på en ruta!
Jag fick färg och en neon tatuering, Marley blev ALBINO ist =)•


Sötnosen får känna på hur det är att vara vit. Lite scary är han allt ♥


Jag är fan fett läbbig!

Hahahaha fybövelen.

Ostkrokar i nesan hahahahaha!!! Pill i rumpan =)

Jag & elddemonen i sagan om ringen!

Usch!

Till sist blev jag lite för skraj för mig själv. Ögonen blev ju hemska!

Som att jag skulle kunna låta bli fred tecknet när jag fotar?

När jag försöker skela med ögonen så går det inte, men när jag ska titta normalt!!??

Ser ut som jag sitter på neon bowling i fjällen =P

Hahaha fan va paff jag blev när jag såg att tatueringen lyste.

Jag vill bli svart och ha en lysande tattoo!

Där var man TRÖTT kan jag lova!

Huvvah huvvah.

-Voffor gör di på detta viset? Voffor? Voffor?




Nä. Klart slut & hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0