Aningen Nervös.

Den väldansiga längtan efter att Maria
ska
hit och jobba i Norberg håller nu mer på att
övergå till skräck.

När hon kommer hit så kommer min kära
muff styckas sönder! Oh! Åh! Ih! Panik!
Jag LÄR få ett klistermärke eller nått fört!

Vad jag kommer gråta!
Får nog gå dit i förväg och höra om dom
inte kan ge nått piller först.
Och bedövningsplåster!

Fy fan va nerverna kommer igång nu.

Nu ringer hon. Timing!

Hon ska fixa ett klistermärke så nu är man lugnare.
Tack för samtalet gumman. Tro det eller ej men ja,
man hör att du är förskyld haha ;)




Ska städa nu och tänka över en sak som jag lär diskutera
med alfa hanen när han kommer hem.


HojjmaKKloj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0