WTF!!!

Det kliar som fan i ansiktet! SOM FAN!
Min nya nivea??? What the fuck? Skumt!
Har god lust att slita av mig allt skinn och
det som finns under!!! Vafan finns under???
Brb, ska kollas upp!


Läderhuden (latin: dermis, även engelska: corium) är den mellersta av hudens tre huvudskikt. Den är en bindväv som är rik på både kollagena trådar som gör väven hållfast, och elastiska fibrer som gör huden slät och stram.

(Från bästaste Wikipedia!)

Känns som jag borde kunnat det där från skoltiden på 1400-talet.
Händer nu då? ♥Jonathan♥ möblerar om. Och jag sitter vid datorn och
kniper käft. Vardagsrummet är hans rum har vi sagt. Så jag är tyst.
Men det är en genomskinlig tystnad. Tror han ser att ögonen säger allt haha.

Har upptäckt en sak. En sak som man kanske borde märkt tidigare.
Jag har jävligt tråkig kroppsform. Kvinnliga former Nada! Eller nån, men
jävligt kass form. Tråkig. B. Inget att tala om. Röva, vart fan är den?
Fastnade den i morsan för att jag kom så fort? Bah tjoffs i fittan så va jag ute.
Frågorna är många och jag är tlött! Hicka har jag också, hade gärna bytt den mot en röv .

Vet fan inte om pattarna hänger! J säger att dom inte gör det men..
Jaaaa titta själv, där hänger dom fan! Lite eller mycket spelar ingen roll.



Kan dom hänga på måndagen och sitta uppe på onsdagen?
♥Jonathan♥ tycker det är jävla kul att pressa ner pattarna på mig.
Får panik då, vill inte ha hängisar. Vill ha mina gamla vanliga
förlorade ägg. Iallafall det vänstra, den högra tycker jag inte alls
lika mycket om.. Höger är då fan inte min melodi. Döpt dom har jag
inte heller, kommer inte på något passande.

Tycker mest om det som sitter på vänster sida.
Högersidan har lite HEX på sig tror jag.

Fittbölden sitter på höger. (fast nu börjar vi bli bundisar)
Saknar en tand på höger. (ingen som syns dock)
Visdomstand på höger. (lilla plutten)
Mest ärr på högerhanden. (högerhänt & katter)
Plattare patte på höger.  (inte samma stuns liksom)
Helvetes tatueringen sitter på höger. (ångrar)

Men jag tar hellst kort från den högra sidan.
Väldigt väldigt sällan från vänster..

På tal om höger och VÄNSTER, 100 dagar kvar till valet!
Funderat nått om vad du ska rösta? Hoppas att ni ska rösta!
Att bara skita i det tycker jag är lite......... -
Det handlar ju om framtiden.. Både för våra föräldrar, oss &
våra barn om man nu har sånna små liv =)

Haha när jag kolar vippen så lär ni ha kistan öppen!
Eller göra ett hål så min näsa får plats! HAHAHAHA!


Fan, ingen uppdaterar bloggen idag.
När det är fint väder så går det som smort, men när
det regnar som idag då är folk tysta?

I och med ommöbleringen så behöver vi en bänk eller nått.
Blev helt tomt på ena väggen, annars är det ganska bra..







Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, HEJ SNYGGING! Skrev du detta självömkande inlägg på fyllan eller? Ganska kul, men jag tror inte ens hälften är sant ; D Tihi.



Jag har också ganska tråkig kroppsform men jag gillar att jag på ett mycket dåligt sätt gått ner i vikt denna vår, och blivit smalare. Tjoho! Saknar dock, som alltid, bröst. Detta är något som står högt upp på min önskelista. Vill du ha lite booty så är det något som jag blivit välsignad med och gärna delar med mig av! Du har inte lite bröst till övers så vi kan köra på ett litet byte? ^^



Tack förresten. Det var det jag skulle skriva först. Jag är just nu inne på Lunar och läser gamla inlägg. Började 4:e december 2004.. det här lär ju ta ett tag, plus att sidan segar som fan. Hur kan det sega när det är 500 inloggade? Hmm...



Kram på dig, beauty ; P

2010-06-12 @ 17:31:20
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0