SvettApanNrEtt!!!

Kom nyss hem igen, svettig som en liten gris.
Nöjda nu jädrans soldyrkare? Då börjas det
bytas strumpor trettiotusen gånger per dag..
Har provat fot gelén som jag fick av M i vintras,
de ska kyla ner fötterna.. HATAR när fötterna är för varma.
Svett Denise får shåre! Nån måtta med värmen får det va,
annars vill jag fan inte va med längre.
Flytta till Island skulle man när man var mindre, FUCK OFF!
Vilseledande reklam heter det. Island kan heta Grönland och tvärtom!
Nä man kan inte lita på nått längre, postorderskit!

Sådär, sommarens första värmeklagomålet från mig.
Helt hundra på att det kommer miljoner fler!



Det här, det var tiiiiiiider det! Önskar man hade självförtroendet att klä av sig,
men så är ju inte fallet..EN PIIIIIIIIIIIIIK TILL DEN SOM TYCKER JAG ÄR NARCISSIST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0