Bara skriver av mig.

Jag ska gadda mig.
Och nu vet man vad man vill ha.
Har länge tänkt tatuera in mina syskonbarns namn & nu
vet man vart... På ryggraden!
Sabina som är äldst längst upp och sen i års ordning.
Skulle inte det vara nice?

Sen nu sitter jag och snackar med Cat! Inte Cat Von D haha utan CAT från sthlm.
Hon har börjat gadda folk och jag frågade om hon kunde gadda mig =)
Skulle vara kul att ha en som någon man känner gjort.
Ska försöka få henne att rita någonting själv. =)

Rickard har också börjat gadda tydligen, han vill jag också ska gadda mig.
Där är motivet givet, En Uggla På En Björk Med Pratbubbla. -HoHo Ska Det Stå I.
När vi träffades så försökte jag få han att gadda in det på armen, men han banga.
Och det gör minsann inte jag =D Fast vart jag skulle ha den vette katten!

Det är iallafall den översta jag ska göra här näst.
(dom andra är fortfarande på stark fundering)

Saknar min tung piercing.

Gav ju staven till Pappa i present en kväll eftersom han HATADE att jag hade den.
Han blev skit glad! Dock så ångrade jag mig dagen efter & jag tror han hade misstänkt
det eftersom han kastade den (eller gömde).
Men det var la lika bra, kändes som att tänderna började bli lösa =O

Blir fortfarande lika paff när jag känner ♥Jonathans♥ tung piercing, glömmer
ALLTID att han har en stav där.


Man borde gå att lägga sig.. Borde vara namnet!
Vissa nätter sover man, vissa inte.
Vissa dagar är man vaken, vissa inte.
Anar att Herr John Blund inte kommer dutta nå
glitterpulver över mig inatt iallafall.

Kan iallafall avslöja att jag brytit min hemskaste last.
Har lagt ner att följa Kissies blogg. Blev ju fett beroende
och det blev ju bara värre och värre ju mer dum i huvudet
hon blev och det är ju som sagt inte lite.
Men jag läser ju Gossips så än så länge ser man trynet.
Än så länge. Hon har sparkat på så många när hon klättrat upp
att hon kommer bli nersparkad och satt i rännstenen snart tror jag.

Tycker top bloggarna börjar bli jävligt lama!
Eller så tänker jag väl annorlunda nu.
Foki´s läser jag knappt heller, av en töntig anledning visserligen.
Hon skrev l........ä.......s............k för många gånger.
Ja jag  vet, ibland är man en liten tönt som inte kan ta ett shit.

Som jag sa till Maria idag, jag måste lära mig att folk KAN HA & FÅR HA
en annan åsikt än min/mina egna. Jag kan vara jävligt konstig på den fronten, jag tar
fan illa upp på nått jävla vänster. Sen hetsar jag upp mig så är det hela igång.
Och alltid slutar det med att jag ångrar mig men är för feg att be om ursäkt.


Eller som det här med l.....ä.....s.....k.... och de orden jag får rysningar av, (fullständigt hatar)
vem har gett mig rätten att bestämma vafan mina vänner & min pojkvän ska
kalla drickorna osv? Det är helt absurt! Kan säga sisåhär:
Jag hade inte pallat av att vara vän med mig själv. Eller det är jag la typ men
du fattar? Om jag hade varit nån annan och träffat Denise så hade jag fått
tuppjuck på brudjäveln! =F

En annan sak jag måste börja tänka på:
Mitt sätt att alltid (haha inte alltid kanske) men för
det mesta ÖVERDRIVA saker och ting.
Var och varannan dag:
-Det här är det värsta jag varit med om tammefan!!!
(såklart inte sant, tror det som hänt kommer hålla första platsen ett bra tag)
-Såg en gigantisk spindel idag.
(normalstor)
-Fick 5 stora fiskar idag!!!..
(fick kasta i fyra för att dom var för små ,den andra var normal)

Ungefär på den nivån ligger man. Och jag gör det inte för att jävlas!
Tror det ligger nån småljug manick i skallen. När jag var liten så hade
man en fett stor ljugmanick haha, så att man skäms tammefan.
Ska kolla igenom texten nu och kolla om jag överdrivit redan nu.
Mmm nedvärderade mitt minne ovanför, ibland så kommer jag faktiskt
på att han har piercing i tungan.

På tal om vänner som får stå ut med mycket:
Maria håller verkligen räkningen i mitt liv & för det är jag tacksam!
(men det kanske är allmänt vett det räknas som)
Hur som hellst, jag skrev på fb att Marley är två år gammal.
Maria- Han är faktiskt ett år Denise!!!!!!
Idag så hade jag och ♥Jonathan♥ känt varandra i tre år enligt mig & han!
Maria- Ni har känt varandra i två år detta året!!!

Eller hur var det? Nu blev jag Confused!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur att du finns iallafall =)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Man kanske skulle ta en dusch och få schampo
i ögonen så dom blir tlötta i sig själva?


Nån form av ¨skada¨ har jag nog. Fast på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0