Skatteåterbäring.

Då överlever man den här månaden alltså.
Ikväll blir det fan inget krus, här SKA svullas den fetaste
pizzan & drickas Cola! Fan va längesen man drack cola!
Fuck off jävla saft!

Alfa hanen är på g till foundationhyllan nu, vägrar gå ut
så som jag ser ut nu. Ni ska se fröken svart under ögat
och påsarna som hänger likt gäddhäng! Huvva nu är jag ful!

Funderar på att dra till läkaren och väga mig.
För nu jävlar behövs drastiska åtgärder för att
komma från den här bengetskroppen.
Tror jag ligger på ca samma som efter skåne.
Inte lika illa men det är illa!

Ska supa mig redlös idag också. Why?
För att jag ska DÄCKA OCH SOVA I TVÅ HUNDRA ÅR!
Fyfan om det inte hjälper, att vara vaken såhär länge är
fan inte najs alltså. Förr var det ju nice att vara vaken flera
dygn men det handlade ju om helt andra omständigheter än nu.
Så att säga.

Snus kommer snart.. Ohhhhhhhhhhhh så jag har längtat..
Fick låna cigg av Jenny igår TACK SÅ MYCKET!
Men har man börjat snusa så är det lika med att blivit av
med en kroppsdel när man inte har en bulle under läppen.

Idominsalva kommer hem snart också. ÅHHHH!
Schampoo! Riktigt shampo och inte det som aldrig går
att tvätta ur ordentligt. .Åhhh..

Kattsand, KATTSAND!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH UNDERSKATTA ALDRIG KATTSAND!

Ladda på mobilen för första gången på evigheter imorgon.
Ringa folk man tycker mycket om!!!

Pengar kan fan ge mig en liten tröst i all jävla jävlighet!
Fyfan va det ska svullas. 5-10 kg ska på igen!

Tycker han kan komma hit nu, så man hinner däcka nångång haha.

Det är VIDRIGT att inte kunna sova.
Speciellt när det är det bästa som finns.
Fast iof, man blir lite snurrig.............

Lär nog gå till läkaren & till psyk igen.
Tabletter måste jag ha, det här ska inte kunna hända igen.

Sänd en sömnig tanke åt mitt håll ikväll..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är bara att du kommer ner om du vill prata eller bara umgås vi har ju inte så långt emellan hehe :D Kramar om

2010-06-08 @ 19:08:28
URL: http://miindiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0