Nämen, välkommen tillbaka.

Tror ni inte på fan att herr fittböld (rättelse: troskantsböld) har
kommit tillbaka? Maria har beordrat mig att gå till läkaren eftersom
det kan vara farligt, men jag törs fan inte. Inte själv. Inte nykter.
Går man till läkaren så är det bara så att dom ska tappa en på blod &
det är jag livrädd för. Stick i fingret är alltid ett stick i fingret!


När jag var liten och hade problem med urinvägsinfektion HELA JÄVLA TIDEN
så tog dom 14 jävla gånger i samma finger på en dag!
Sen dess har jag blivit fjantig som fan! Men det får man vara!
Gadda mig och göra en och annan piercing är INTE samma sak som dom fått för sig!


Min syster Mia med Ögonstenar (två av mina syskonbarn) har idag flyttat till Norberg!
Äntligen! (Det var dom jag bodde hos i Vårgårda)
Inte för att jag tror att nån bryr sig men vi har fått en röd chili =D
Har ju massa gröna men nu har en gått och blivit röd, haha och vi är
mäktigt imponerade av oss själva! Paprikor har kommit också!
Jalapenon ska börja blomma! Tomaterna är helt sjukt fina!
Min spottblomma har fått rött vuxenkrull! (hon är ju inte vuxen men det tar sig)
Avocadon växer och får nya fina blad som sen katterna käkar, men han håller i sig.
Dock håller mitt ogräs på att dö! Men jag har tagit in det nu så man får
se om man lyckas rädda han. Vill så nått mer, fundrar på morötter och
prydnadspumpor!
Nu håller Jonathan på att klaga över precis allting så jag
lämnar det här och återgår till att vara jävligt irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0