Nähä..

Då drog han ut själv då..
Börjat med tredje ölen sen klockan 08.00.
Japp, har blivit en seg drickare...
Annat än från förr i tiden!


(av halsen att döma så borde en snorre gå långt in men men...)

•Varför jag började klockan 08.00?
·För att jag glömde att jag skulle dricka när jag vaknade.
•Varför jag skulle dricka när jag vaknade?
·För att jag bestämde mig för det igår, ingen alkis varning (faktiskt)

(men det kommer ju från en lite salongsberusad gammal alkis så)
((Men det är lungt, i assure you.. Herr antabus fick mig att inse ett och annat))
(((Fast iof, om jag börjar dricka igen och tar Herr a igen så kanske jag inser mer)))
((((Det där var det dummaste jag tänkt i skrift idag.. skrivt? VAFAN ALLT BLIR JU RÖTT))))

Haha ♥Jonathan♥ va kul idag..
Han var hemma på rast och jag hade gårdagens gamla smink
rester på mig.. Så drar han och sen kommer hem en timme efter.
(hade suttit på balkan som jag tidigare skrev)
(och sminkat mig)

-Ahh du har fått färg!
-Foundation!

Mmmm, jag får färg på en timme (därför jag är så brun) ;)

Sikken besviken min man fick haha.
Vill han ha en brunbjörn så har han nog tagit fel på tjej..
Blev inte ens brun när jag sprutade i mig pigment, så det är nog ganska kört.
Fast jag ska prova eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen gång till. Sen, när man fått skatten.
Kanske är därför jag tappar hår? Hmmmmmmmmmmm.

Kanske borde skaffa photoshop och fejka mig brun istället?
Eller kanske fortsätta att inte bry mig? Fast det gör jag ju.
Måste sluta med självförnekelse!!!
Haha kul det vore om jag vore skit brun på bilderna och sen när man
ser mig är jag lika genomskinlig som vanligt..

Som Grisen i säcken typ..

Behövs det verkligen skrivas att bilden är från Mondoblog.se?

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ATT dem är ;p

2010-06-02 @ 19:06:43
URL: http://endelavmalin.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

haha den bilden på kissie skojar man inte bort xD

2010-06-02 @ 22:47:21
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0