MotherFucker!

(Bästa versionen)


Det går inte att skita i att sitta framför dumburken!
Sjukt. Och på tal om sjukt, min mage är katastrof!
Känns som magen läcker magsyra där inne =(

Hur som hellst, igår var det en väldans bra dag.
Vi drog till sjön och softade. Satt där i flera timmar fan med
några stycken och babblade. =)
(en av dom visste inte vem Lil Wayne är????)
((hakan rasa ner i sjön))

Märkte också att när det kissas ute så går min stråle
alltid åt höger? Provade den nya Magnum Gold. SPY!

Idag ska vi till sjön igen tydligen, han tror att han
kommer få mig att åka moppe... No, big NO!

Aja, ska städa en snabbis sen är det bara att pallra sig ut
i det fina vädret =D

Kan tillägga att jag GICK UT I GLASÖGON för första gången
igår. Det var en upplevelse att se Norberg utan sudderiet. Haha!
Och, jag köpte frimärken själv för första gången.
Halvlullig bad jag om VICTORIA & DANIEL frimärken HAHA!
Fick för mig att det skulle bli värt pengar!!!
Brukar säga: Ful är jag, men inte dum.
Man blir värre med åren tydligen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0