Mitt äckel!

Är lika äcklig och svettig som 7 tusen bonnläppar
sittandes med kuken i handen och glor på p-rulle i globen!

(Om mina meningar inte går ihop så är det pga den
obefintliga sömnen. Börja inte tro nånting annat)
(Kan ju vara för ölen, snart..Har ju bara druckit nån klunk)

Kan skriva under på att man blir kokkobello utan sömn!
JAG KASTADE MICKIE RÄTT ÖVER RUMMET INATT, DET SÄGER JU ALLT!


Jag och Mickie när man var yngre och lite småsöt.

OCH JAG KASTADE HENNE PÅ KINA! I´M A BAD MOTHERFUCKER!
((Missade iallafall. Men hon blev ledsen så jag fick be om ursäkt ett
antal gånger...Blir psykad när jag inte får sova & om nått stör så blir jag värre))

Kina till v Marley till h. Kattgräs is the shit.

Nu pratas man med Maria =)..Brb....

Nu ska man in i duschen..Brb..

Är på bättre humör nu. En öl och ett snack med Grodis gjorde susen i musen.
Man ska tydligen ladda på kortet innan man kan använda det nya kortet.
INTE UNDRA PÅ ATT TELEFON JÄVELN VARIT TYST & JAG SOM TROTT ATT
MAN BLIVIT LÄMNAD AV DE MAN TYCKER OM. Familjesamtal saknas dock ännu.

Näääää lite rövin på det här?


Ett inlägg från igår jag glömde.
Nu är man bakis och luktar illa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0