Måste erkänna en sak, håll tyst om det!

Okej. Kör i vind. Jag är beroende....
Går inte en sekund av dagjävlarna som jag inte känner suget.
Vet att jag inte borde, det uppskattas inte av andra....
MEN JAG MÅSTE SPELA DROP THE WORLD MINST 30 GÅNGER PER DAG!


Och nu fuckar videon hela jävla bloggsidan men DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I!
Måste leta på min bärbara CD med underbart högt ljud så jag kan ta fram den när det
brukar hetta till ute. För jag lyssnar tammefan helldre på Lil Wayne än bråkar! Det du =)
Och jag fattar inte att inte ♥Jonathan♥ fattat att när jag är sur så är det bara att sätta på I´m me!

Har långt ifrån hört alla hans låtar =) fastnar alltid på en och fullständigt kör den om
och om igen. OCH JAG TRÖTTNAR ALDRIG!!!! Har aldrig hänt innan!
Om alla gör så bra musik när dom dricker hostmedicin och röker på så:
DRICK HOSTMEDICIN OCH RÖK PÅ FÖR FAN! Observera att jag skrev OM!
I´m Me:
♥Haha Maria skiter nog i att lyssna tror jag, eller?♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, Maria skiter i att lyssna! Men jag tycker om dig ändå! :) <3

2010-06-02 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0