Keep the sunshine, save me the rain.

Sjunga...

Då har man försökt få tag på folk men det har inte gått nå bra alls.
Har tittar i Marleys mun tre tusen gånger men inte sett nått.
Pappa tyckte jag skulle lugna ner mig och försöka imorgon..
♥Jonathan♥ har dratt iväg nånstans och man är lite surmule för att han
inte märkte att jag var ledsen. Tycker det är min rätt som flickvän att
bli förstådd utan att säga ett ord.
Känner mig helt borta och jag vill göra nått som får mig på andra tankar men
folk svarar ju inte. Var meningen att J & jag skulle på minigolf invigningen men
det lockade inte tydligen.

VILL BARA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!
ELLER LYSSNA PÅ LIL WAYNE!

Gör det sistnämda.

MTF, HATA EMINEM I DROP THE WORLD!

♣Känns som denna dagen bäst hade slutat med att hälla i sig
mängder av alkoholhaltig dryck!
♣Känns som jag kommer beställa en boxningssäck inom kort!
♣Känns som jag skulle behöva gå bärsärkagång och skjuta en och annan lort.
♣Känns som man skulle skaffa vapen först.
♣Känns som jag inte vill det längre.
♣Känns som jag vill hoppa ut ur fönstret och bryta alla ben i kroppen bara för att
visa poängen.
♣Känns som det inte finns nån poäng.
♣Känns som att jag borde sluta skriva och agera ut all jävla ilska istället för
att göra det värre.
♣Känns som att jag borde gråta ut istället.
♣Känns som jag gjort det tillräckligt.
♣Känns som jag borde gå vidare och aldrig se tillbaka.
♣Känns som jag behöver nån som blivit lika sviken av sina närmaste.
♣Känns som att allt brister tammefan.
♣Känns som jag bara är en fitta som tycker synd om mig själv jämt.
♣Känns som jag inte orkar längre.
♣Känns som alla skrattar bakom min rygg.
♣Känns som jag bara blir mer och mer paranoid.
♣Känns som jag har svikit alla jag tycker om.
♣Känns som jag är en nolla.
♣Känns som att det bara är jag som sätter krokben på mig själv och skyller på andra.
♣Känns som ljuset i tunneln bara blir svagare och svagare.


♣Allt som allt så känns det som att just nu så suger allt.♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0