Jävla skit helvete!

Nu är det jävligt nära att jag totalt bryter ihop!
Har inte sovit bra sen förra veckan är så trött att jag grät hela
natten -ångest attack på det, kroppen pallar inte men hjärnan vägrar lägga ner!
Är så trött att jag blandar ihop ord och knappt orkar göra ett shit!
Tappar bara mer och mer i vikt, börjar få panik.
Håret ska vi inte prata om. Sket blod inatt, såg iallafall ut som blod.
J´s skattepengar kommer inte. Mina kommer nog inte heller.
För yeyyy jag har hamnat hos krono igen. Underbart!
Vi blev panka den femte. Inget snus, ingen foundation, inget kattsand
and the list goes on and on. En hund och en kanin har dött.
En gammal bekant i vga har dött, ung som fan och hon var verkligen en
gullig liten tjej och det är så jävla hemskt.
Har stark ångest över att jag lämnade kaninerna hemma hos pappa och
inte tog det ansvaret jag tog åt mig när jag skaffade dom.
Har ångest över att jag tidigare inte mådde bra psykiskt och lät bli att svara
när familjen ringde, nu ringer INGEN..ABSOLUT INGEN.
De enda som ringt den senaste månaden är Jonathan & Maria.
Nu får inte en jävla grej till hända, då är det jag som går SÖNDER!
Jag har vart med om massa shit i mitt liv men jag har då aldrig kännt
mig såhär.....Aldrig!

update, glömde ju kära a-kassan som gör att vi bara lever på hans lön.
Kul, man känner sig som en jävla snyltare! Börjar bli mer och mer förbannad
nu istället för ledsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0