GoooMorron!

Vart vaken sen fem. Sov lite halvkasst så jag vaknade
av hans mobil. En timme och 20 minuter snoozar han!
Tror jag har magsår. Gör även ont när jag dricker vatten???
Men skit i det, köp en ny.

Wohoo kommer få nytt sällskap
runt sjön =) Bra det, D verkar glömma bort mig hela tiden
när han drar så jag har börjat få håll efter tio meter igen haha..

Maria, när var det Uppsala?

Blev skallad på nått vis igår... Råkade bita av värsta slamsan från nedre läppen.
På munnen alltså. Så nu ser man ut som man vart i gamla Trelleborg igen haha!

Memories!!!! Kommer ihåg när vi var på nån sorts marknad nånstans.
Gick där efter han med blicken i backen. Såg till att hålla jämna steg så det inte skulle
bli nått tjaffs.
Idioten: -Jag vill ha mat! Vi går och köper korv!
En mosbricka köpte han.. Svulla i sig! Sen gled det en och en annan öl ner i den
där GIGANTISKA magsäcken också.. Svalp skvalp.
Karusell!!!! Var skit kul, skrattade och skrek.. Det gjorde han också..
Men sen blev han tyst. Knäpptyst. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...?

Det var det enda jag hann tänka innan jag kännde nått varmt över tröjan & byxorna.
WHAT THE FUCK? Hahaha skitstöveln spydde ner sig och flera andra!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ibörjan skrattade jag inombords (hade lärt mig det)
men när han SPRANG iväg från allt med svansen mellan benen och en blick jag ALDRIG
sett på han så kunde jag inte hålla det inne mer. Där satt jag, full i spya och tittade på
alla äcklade människor och GARVADE RÖVA AV MIG!!!!!!!!!!!!!!!
Av nån anledning så ville han inte gå på marknad längre så vi drog till bilen och väntade
nån timme på de andra. Tyst var han. Skämdes gjorde han. JAG ÄLSKADE DEN KVÄLLEN!!

Lampan i toaletten gick sönder igen igår.


En av ungarna i holken som nu har flygit ut. Så söt!
Tråkigt att man inte kan titta nåmer bara.. Jaadajaaada!





Kommentarer
Postat av: M

18-19-20/6

:) <3

2010-06-02 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0