Freeeeedag!

Solen skiner och jag med den.
Idag är nog planen följande: TVINGA med
♥Jonathan♥ och plocka blommor till balkan & v rumsbordet!
Kanske en och en annan öl, vet inte riktigt läget än.

Springer upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan som en tok
för att hinna klart innan J kommer hem så det bara är tjoff så är man ute.
Det blev värdens surmule igår, J kom hem tidigare från jobbet för att vi
skulle hinna vara ute länge så när han kommer hem sitter jag med magvärk
och vägrar gå ut. Surmulen nr ett kom fram haha ;)
Men idag har man hinkat kaffe utan problem så magen lär la hålla ihop för ikväll =D

Blir galen på våra datorer!!!!!
Min laptop är ju värdelös att lyssna på musik i & den andra är tangentbordet helt FUCKED UP!
Så det blir till att ha två datorer igång samtidigt plus tv:n som
är inkopplad med den stora datorn. EL RÄKNING!

Måste klippa av skithåret! Somnade med mössa & det tog en halvtimme
för det här svintot att få ut! Inte nog med att man tappar massa men jag
har inget tålamod så jag bara slet och slet.. Avbrytet gånger miljonen!

Känns som man har glömt något!

Kommentarer
Postat av: M

Jadu, paddorna är konstiga, vet de tusan vad det är i maten. Doris blev sur som faen när jag plockade bort han därifrån och kröp ilsket tillbaka ^^ Glajjor tackar jag aldrig nej till, det är mitt beroende och jag är stolt över det!:D

Nu ska jag läsa igenom dina inlägg, tänkte det var bästa att svara först! MISS YOU! <3

2010-06-04 @ 20:23:53
Postat av: M

Härligt att du är glad! JAg tycker om när du är glad, det gör mig glad! <3 Hoppas ni får en underbar kväll hjärtat! Puss.

2010-06-04 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0