Får FIN besök!

Får det finaste besöket man kan ha idag =D
Som jag har längtat! Dock kommer nog inte
katterna bli så glada men lite får dom la fan kunna ta,
det är ju inte direkt som att Wilma kommer käka upp dom!
Lite jaga katt gör bara så dom sover på natten för en gång skull.. ;)
Tro inte att jag tänker låta henne jaga katterna, då känner ni fan inte mig.
Hon ska vara här tills ikväll. Det kommer bli livat =)
Åhh va glad jag är!!! Bara bubblar i magen!!! =D
Nu ska jag bara komma på ett ställe hon kan bada på,
för till prostudden tänker jag då fan inte ta henne!
Plockat upp så jävla mycket glas där!!!!!!!!!!
Lycka tammefan! LYCKA!!!!

Kommentarer
Postat av: M

Haha, ja det skulle vara nåt! :D AW, vad härligt! Synd att det inte finns andra sjöar lika nära. :/

2010-06-05 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0