?

Fick en jävla konstig känsla i magen nu.
Känns som nått har hänt eller kommer att hända.
Wierd!

Haha pappa var på väg till fliken med Wilma igår eller
för nån dag sen. Så började hon fjompa sig i diket som fan.
Vifta på svansen, brudgnälla och bete sig som en kåt tonåring ungefär.
(inte pappas ordval utan mitt).. Pappa blev då nyfiken och drog tillbaka henne.
Där i diket står en grävling! Arg som ett bi och fräsande.
Han/hon (chansar på han) visade tänderna och la i andra växeln för
fräs så hela han/hon flög två meter bakåt! haha!
(Pappa kan överdriva lika mycket som jag så två meter var det nog icke haha)

Fyfan va rädd jag hade blivit om jag hade gått med Wilma och det hade hänt!
Inte rädd för min egen skull (ljug) utan för Wilmas.
Grävlingsbett i nosen vore nog inte så trevligt.


Här har vi Wilma iförd i min bunny ¨kostym¨. En del av den haha inte hela!

Ähh kör på lite gamla bilder...

Första gången ♥Jonathan♥ sminkade mig. Redo för utgång NOT!
Vet inte vad som är värst, de fejkade ögonen eller strecken?

Hahahahaha! Marias sätt att käka pizza! Om jag inte missminner mig
så var detta den första gången jag träffade Mattis? Eller har jag fel?

Ibörjan när jag och ♥Jonathan♥ nyss träffats. Satt där i hans rum ovanför
stallet i full mundering. Blyg, lite livrädd, pryd och osäker. <3
Kommer ihåg att efter varje gång jag hade varit där så hade jag så
jävla ont i magen pga att jag inte ville skita på hans toalett. i. Eller brevid.
Hahaha när jag gick hem så fes jag heeela vägen.

Den där jävla kanelbullen kommer jag aldrig glömma!

Puss a´la blåsfisk.

Maria & Mattis satsade på romantik! Bästa kvällen förra året.

Första bilden på Marley. Vilken liten söt krabat vi har! <3

Älskling!

♥Jonathan♥ hade tråkigt eller så var jag la lite småful haha.
Hmm. Jag ser ut att väga lite mer med den där tröjan.
Förra lägenheten där vi hade gardiner på väggarna haha.
Och han tycker jag är konstig som hade vattensvällda tamponger
med rött nagellack i taket.. (Vga tiden.. Även lackerade bindor haha)
Varför? Därför helt enkelt, därför.

Mattis försök till bild. Behövs det sägas att Maria fick ta över haha ;)

Gamla Karbenningsbor kan dom. Och med gamla menar jag att du har bott
där Maria, att säga annat vore att kasta sten i glashus. ;) <3

Gudson & Gudmor. =)

♥Jonathan♥ gjorde ett mästervärk på mig som inte gick bort på flera veckor.

En kväll att minnas. Dock minns jag inte så mycket. Vi var sura där iallafall.

Finbesök. Maria körde gymnastik =)

Vårat bord på jobbet & våra vänner haha. Petra stod för läsningen.

Sniglar hjälper man över vägen till den sida dom ska!

Första choklad asken jag fick från ♥Jonathan♥. Har sparat en bit av pappret
haha som jag ska behålla heeeeela livet! Just nu agerar den som bokmärke.
För det är viktigt att veta.

Hahaha kan bara tänka mig va tråkigt du tycker detta är.


Liten krabat i Mission Impossible krukan. Han sitter dock aldrig där mer.
Det är nog bara röven som får plats nu för tiden.

Den ena av växtmördarna.. <3 Sån pluttisnutt!

Första dagen med Kina <3 Kaos och bråk non stop mellan kissarna.

Men det styrde ju upp sig <3 Efter ca en vecka!!!

Ingen annan än du! ♥♥♥

Dagen med stort D. ♥Jonathan♥ räddade pappas tv tittande och där med
så fick han ett handslag som tack! Och när det kommer till min far
kan jag tala om att det var ett godkännande! Det var fint! =)

Kärlek är det enda ordet för den här bilden. Om man bortser från
dom här två meningarna då.. Och nu måste jag skriva nått.
För att sen skriva dom här fyra meningarna.

Juletid och julefrid <3

Jag och min förstfödda systerdotter Sabina <3 Huvva va liten &
oskyldig man har varit. =)

Och jag som trott mig vetat vad kärlek var innan jag träffade dig!
Satan i gatan och ta mig på bröna va fel jag har haft!
Men nu vet jag, nu vet jag precis ♥

Toalett foton är alltid toalettfoton!

Parken Zoo med Maria, Mattis & ♥Jonathan♥. Kan inte släppa att
han inte vann sån dära rolig sak åt mig på bollkastningen haha.
Men det kommer andra gånger... Jag kan kasta haha ;)
Här sitter man i ♥Jonathans♥ pung. Inte varje dag.

Nä nu har jag trökat ut dig tillräckligt.


♥ HojMaKKloj!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fan vad jag ääälskar kattbilderna. Jag vill ha en kattunge. Åh åh åh åh åh. Undrar vad min katt-tant skulle tycka om det.

2010-06-12 @ 17:32:49
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0