Påpekar.

Ätit frukost.
Två Mackor med skinka (smör också)
En banan och två koppar kaffe.

Två grillmarinerade köttbitar har tinats och
om nån timma ska man steka på skiten.
Och hur man ska tvinga i sig såhär många
mål om dagen vettefan riktigt. Men men.
Så upp i vikt är på allvar nu.
Börjar bli lite tjötigt med
-MEN VA SMAL DU BLIVIT!
Åhh fan, det måste jag har missat när jag
varje dag står där naken i duschen och ser mer än nån annan.
(det är farligt att himla med ögonen men jag lär göra det nu)

Folk i min närhet får mer än gärna kommentera min kropp,
men när man möter på folk man knappt känner så kan mina
tankar om personen krypa ner i de knytna nävarna jag aldrig använder.
Och dom börjar bli fulla av skit nu.. Box säck beställa!


Deppet har fått en vän, får se om det hjälper.
Inte än så länge iallafall. Allt känns så, blä.
Mörkt, tråkigt & ensamt. Icke att förglömma SAMMA!



Tog ett tag innan jag började lyssna ordentligt på
Rebirth men nu måste jag erkänn att skivan är
i klass som Carter 3 om inte bättre.



Nytt smink har man nu.
Kärring jäveln där var lika trevlig som vanligt när man
kommer in där mosig och ofixad till tusen.
Alla fick gå före fast jag var där först.
Om man ser proper och är fixad med någolunda ordentliga
kläder så är det en helt annan sak. Biatch!
Som Papi skulle sagt: Gåsleverätarpatrask!


Ska ringa A-kassan nu. (NORBERG´S)
Arbetsförmedlingen har jag redan snackat med &
det var ju dagens stora förvåning.
Trevlig OCH hjälpsam. ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0