MÖG.

Städar för fullt.
♥Jonathan♥ är och tränar.
Vet inte vad som händer ikväll.
Tycker att det är dags att festa till!
Blir nog till att skita i imorgon haha.
Nä ska städa klart ifall det kommer folk med J.

Finns en struts bebis hemma hos pappa. =)
Fundrar fan på att dra dit och titta.
Han hade tänkt ha den i hönshuset tillsvidare haha.
Wtf ska man med en struts till?
Iof, billigt att rida struts till jobbet. Plus att man får ägg.
Kanske en bra idé. Han ville att jag skulle hem och sätta
upp en fälla. Var jävligt duktig på fällor när jag var liten.
Och nu skryter jag inte, var verkligen ap duktig.
Var det nått djur som smitit så la jag upp en och vipps så satt dom.

Så ont i ryggen!!!!

Städa var det ja.. =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0