Inte en chans!

Det finns inte en chans att jag medvetet låter
mig såras igen, INTE EN FUCKING CHANS!
När man förklarat varför och hur man känner
och personen efter andra gången tänker göra
det igen FÖR TREDJE GÅNGEN så kan man inte mer än att bli LEDSEN & BESVIKEN!


Och när jag är ledsen brukar det oftast resultera i ilska!
Och jag kan lova att ilskan finns här.
Lyssnar på hårdrock eller what the fuck det är så det säger nog allt.


Att fullständigt skita i mina känslor nu funkar inte.
Just nu är jag fullständigt psykad, jag har mina aningar varför
och jag har gjort något åt saken. Gjort och gjort jag gör.
Håller på. Försöker. Men det är fan inte lätt!


Att det inte blev av gör inte saken bättre, skadan är fan
redan skedd! Ska lyssna klart på förbannad musiken ett
tag nu sen får vi se vafan som händer.
En jävla bra låt när man är JÄVLIGT ARG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0