Inget tangentbord.

(Skriver med musen så det här kommer bli DRYGT!)

•Senaste gången jag grät av ren lycka var i Trelleborgs tingsrätt.
Idag hände det igen! Flera gånger!
Känslan är svår att beskriva för jag har längtat efter den här dagen
i så många år. Ett stort lugn la sig runt hjärtat, stenar ramlade
från mina axlar & jag kan tydligt se en ljusare tid för mig själv.
Ingenting har ändrats men ändå mycket!
Behöver aldrig mer se, höra eller höra om. Lättnad!
Såret är kvar såklart men det såret kommer inte rivas upp igen.
Det kommer bara vara där & förhoppningsvis bara bli blekare med tiden.

Jag tänker inte skämmas över att jag mår bättre än på väldigt länge!
Tack alla ni som förstått innebörden med det här för mig & för era ord!



•Sitter här och kliar mig som en tok! Blir galen!
Om någon timme blir man hämtad för NATTFISKE med ♥Jonathan♥ & D.

Flugfiske kom upp men jag håller mig nog till det gamla metspöt. ;)
Vaknade idag precis till HTG (11.55) idag så det går nog att vara vaken längre inatt.
♥Jonathan♥ sov skit länge, blev orolig när han inte ens vaknade av mitt
salami smörgås vift under näsan! Trodde han hade blivit sjuk men vid 14.00
slog han upp dom två vackra. ♥



•Jag tror minsann att den här dagen gav mig lite energi & jävlar anamma.
Har en drös med saker jag vill göra & just nu verkar det som att det Anti Sociala
vill ge med sig ett tag! =) Härligt!
Lite kraft har varit efterlängtat, har ju bara suttit & deppat det senaste.



Jag har lång väg kvar, men nu har jag iallafall nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0