Fucking minnefiskpinné!

Har för mig att morsan fyller år nu i dagarna.
Igår var det Vonkis & sen är det morsan har jag för mig.
Det finns tre födelsedagar jag kommer ihåg.
7/7. 31/8. 14/4.  Resten får jag inte in. Och ska en ny in
så åker ett annat datum ut. Finns inte mycket plats i min
lilla bubbla för siffror. Pinsamt att man inte ens kommer ihåg
Grodis födelsedag. Insane in the brain!


Det sitter en konstgjort katt på gräsmattan nedanför.
Den har suttit där några dagar nu och varje dag tror
jag att den är riktig. (okej nu har jag la fattat men imorse
hade nån vänt på kattfan så man blev lagomt psykad)

Jag har fan aldrig någonting vettigt att skriva om! =)


(fan det enda jag gör är fan att lyssna på Wayne, måste hitta min bärbara
gamla cd spelare. Det bästa ljudet någonsin i den.)


Kommentarer
Postat av: M

Det är lugnt hjärtat, är osäker på din med. September, det vet jag. Men om det är 15 eller 17 elleer ett helt annat, det vet jag inte :P :) PUSSSS

2010-07-04 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0