En fråga.

Som naturligtvis inte behöver besvaras eftersom
jag troligtvis ställer den till mig själv.

Tror du att man formar sin egen tillvaro till den
grad att om man nu är en liten jävla självförstörare
gör så att saker och ting bara blir sämre och sämre?
Bara för att kunna sitta där med en ny anledning att
tycka synd om sig själv och undra varför allt händer en själv?

Om man kommer underfund med sig själv att
man inte alls gillar det man ser eller det man hör inom sig,
kan man vända på allt trots alla murar och gamla vanor?

En fråga till.
(behövs ej svaras)
(både till dig & mig)
Kan man verkligen lita på någon?
Och kan man verkligen lita på sig själv?

Vem är du? Vem är jag? Levande charader!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0