Det svider!

Hela min kropp svider. SOL ÄR INTE BRA!
Har dock fått ett bevis på att min vänstra
patte är större än den högra.
Rödare och mer synd om än den högra.
Har ni provat att sola röven utan trosor på en balkong nån gång?
Gör inte det!


NääääÄÄÄ. Det känns inte värt det här alltså.


Dags att komma upp i en annan vikt klass nu som
det inte vore nog. För nu på sommaren RASAR jag i vikt.
Äter inte, kan äta på kvällen nått lite men fuck resten.
Nyss svept detta:


Havregryn, banan, råa ägg & mjölk. Höjdare va?


FY FAN VA ALLT KÄNNS ÅT HELVETE JUST NU.
ALLT ALLT ALLT ALLT! Ingen verkar höra det jag säger mellan raderna.


Gick utan smink till heffas idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0