Åfan, det vara onsdag..

Idag är planen följande:


Schtäääädnung.
På äventyr efter fyra med A.
Sen Minigolf med ♥J♥ (kanske D också?)
Mer vet jag inte men det är nog inte helt
omöjligt att man glor på film.

Gårdagen spenderades hos D där jag satt
från tre till kvällning med en tandborste & yes.
Råkade kleta ner halva hans soffa i idominsalva haha.
FYFAN va det sitter!!!! Men man fick bort det och nu kan
man jämföra runkmuskler med snubbar!


Fått veta att det går rykte om hur vidare jag fick sparken
från mitt förra jobb. Tydligen så är det för att snuten gjorde
en knark razzia här hemma och jobbet fick redan på det. ???
Dåligt minne har jag ju iof men jag har inga minnen av en razzia.
Och görs det en razzia i Norberg så står det nog på framsidan
av Fagersta posten lilla vänner...

Vi tar det igen: Vi var tre stycken i början som fixade Öjersbo.
Sen var det bara jag som var kvar. Efter tre veckor av prestationsÅNGEST ända upp i taket
så bröt jag ihop totalt! Jag var van att hinna med allt och lämna allt i toppskick, det gick inte själv.
Jonathan♥ fick dra hem från sitt jobb pga mina ångest attacker!
Jag sa åt mina basar att -DET HÄR GÅR INTE! -Nä men hjälp kommer imorgon..
IN MY ASS! Sen kom jag till den där väggen! Och eftersom jag inte någonsin lyckats
få ut ångestdämpande från psyk så tog jag saken i mina egna händer.
Jag fick en ångesttablett av en vän och stoppade in den i munnen och svalde.
POOF! Ångest borta. Problemet är att jag i det jobbet inte fick ha nån form av
substanser i min kropp. Och vad ni än tror så är jag en ärlig person! (när det väl gäller)
så jag gick dagen efter till basen och sa som det var. En halvtimme senare hade jag inget jobb!
Och jag visste att jag skulle få sparken innan jag svalde, men prova på den ångesten så skulle nog du göra det samma motherfukker.
Så det där med knarkrazzia kan folk lägga ner nu. Jävla idioter det finns som kommer
på sånt där. Har nån av er hört nått annat så säg gärna till.
Vet du vem som började skitsnacket så säg till, för ett sånt rykte leker man då fan inte med!
Här har du en sur jävel, och sura jävlar håller i saker tills dom är uppklarade!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0